وبینار آموزشی استراتژی ورود به بازار برای محصول نو و فناوری محور
سرفصلهای این دوره آموزشی که در دو جلسه برگزار خواهد شد به قرار زیر است: آشنایی با مفهوم استراتژی آشنایی با مفهوم توسعه بازار و محصول آشنایی با انواع استراتژیهای بازاریابی معرفی استراتژی های رقابتی زمان برگزاری وبینار: یکشنبه ۱۴ و یکشنبه ۲۱ دی ماه ساعت 12تا 14 با توجه به شیوع ویروس نوپدید کرونا … ادامه خواندن وبینار آموزشی استراتژی ورود به بازار برای محصول نو و فناوری محور
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.